alllt

Hejhej,
Idag vaknade jag klockan 09:00 va inte speciellt roligt. Fick gå ner och sälja Fucking bingolotter som är en barnlek, Kallt och jävligt! Tur hade man Alle där som man kunde prata och skratta med!
Sen var det hem och äta lite pankisar, GOTT! Sen packa för att sedan dra sig ner till idrottshallen för att kolla på herrarnas match, och sen spela sin egna mot Gottsunda.. Resultat messigt kan vi strunta i om ingen är intresseras annars vart den 1-8. Man fick också en utvisning och assist! sen vart man skadad, trött på att alltid vara den som blir skadad! En blödning i låret och en i knät! Lyckas verkligen med allt! Ska man skratta eller gråta för det?
Men eftermatchen tog jag och Alle väl tid på oss sist in i duchen och sist ut, det är så det ska vara!
Alle körde hem mig, Pappa & Freddan så vi skulle hinna äta innan jag skulle vidare!
Drog till stan, träffa sötJos och vi gick på biio. 500 day´s of summer, tror jag den hette? Den var helt okej men sen va det ju några knas bollar till killar som satt både framför och bakom som skratta och prata hela filmen i stortsätt! SUCK! Men den va okej! Sen gick vi vidare och träffa bästa Kajsa och massa andra bruds!!
Sen gick vi till DONKEN innan vi skulle ge oss av hem, Så när jag satt där så säg jag hur tjockt mitt låret och mitt knä blivit, UNDERBART att ha en blödning i knät och i låret! eller vad säger man?
A nu sitter jag hemma iaf och äter min rullgodis och ska snart ge mig av till sängen! Men först måste jag berätta att jag har bestämt mig, skiter i vad ALLA ANDRA TYCKER OCH KÖR MITT EGNA, Ta mig som jag är eller låt det va! Så trött på er falsk människor som inte kan annat än snacka skit om folk, ger dåligt intryck första gången man ses och bara är allmännt konstig, visst ingen är PERFEKT inte det jag säger men faan bete er och ta saker med den person allt handlar om, trött på höra skit och sen ändå är ni bästa vänner, vi vet vilka ni är med behöver jag inte säga! Godnatt!
Fått ur mig lite nu tack! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0