Fredag!

Fredag och jag sitter hemma och bara tar det lugnt! idag var jag i skolan och gjorde ett prov helt ovärt men jag hoppas jag klarade det nu.. så jag var dör mellan 08:35 till 10:15.. Pappa kom och hämta mig, jag va klar med provet jätte tidigt men fan palla inte dra mig ur soffan på IT-våningen när man hade kul sällskap av folk jag inte vet vilka det av ;O.. Nu sitter jag hemma och har spelat Fia med: Pappa,Abbe och Freddan. Pappa vann och jag 2:a. men Imorgon är det match mot Gottsunda och jag hoppas verkligen på vinst men brudarna!! :)
Våran femma är grym imorgon igen och jag, Amanda & Madeleine verkar grovt taggade!! Tänker på min gullunge, du klarar det och fixar det. Jag vet det du är stark, Du finns i min tanke hela tiden!! jag saknar dig! <3

Tagga för matchen och nu blir det popcorn med päroncider! underbart!  :) / Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0