Lördag & nöjd!

♥Vad har jag givit mig in på? Vet inte vad jag fick idéen ifrån men jag tror att det var så att jag ville prata ut lite och istället för att tala med ord så kan man skriva mycket lättare för då kan ingenting ändras om någon skulle fråga :D Smart!
Idag har jag spelat match mot björklingen och fick klämma in en balja precis som Madeline! Våran femma var klockren, Amanda Madeleine, Mickis, Jag och Alexandra(alle) Den va GRYM! :)  Men vi förlora med 7-2 men vi var mycket mer värd vinsten än dem..
Sen for jag, Amanda, Camilla och Annelie till Örbyhus och spela en till 20 min match med U-laget. Dem hade spela grymt för att bara vara 8 spelar + en sjuk målvakt men vi kom in i spelet men va lite små jobbigt eftersom man vart så kall när man åkte bil och så men bara ta nya tag dem förlora med 0-6. Men som sagt vi är Töffsbästa brudar! :) Nu blir det mys hemma och sen kanske ut och prata med lite nördar :D Sen måste jag säga att jag kan slåss, Men inte meningen så förlåt Abbe!  Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0