Lördag

Dagen idag börja men att jag vakna, riktigt sliten sen igår även fast det va lugnt för mig ingen dricka eller dans bara trött het måsye det vart. Gick upp och skulle äta fanns inge bröd så virre fick åka och handla. Sen åt jag och drog in till stan med Magda. Kallt och jävligt, men fick i allafall köpa en klänning och armband, nu är det bara glitter, skor och jacka man behöver, men det fixar man snabbt:) 
Efter det så mötte vi Freddan för att vi skulle kolla på Alvin och gänget men det vart inte så för det fanns inga biljetter kvar så vi bestämde oss för att åka hem och bara ta det lugnt! BRA VAL! (Y)
När vi kom hem spela vi lite spel med Pappa, Kim, Freddan och Mickis..  Mickis och Freddan vann:)
Sen va drog Magda hem för att hon va trött och jag skulle träffa NS, När jag gjort det så gick jag, Nathalie och Freddy och åkte pulka, Tappa min mobil men som tur va hade jag en ängel vid namnet Andreé som hitta den.. Tack! (Y) Sen så åkte vi i nån timme till sen drog vi och käka pizza för att sen dra tillbaka till backen för att åka!
Efter nån timme så går jag och freddan hem så lägger jag mig i soffan och värmer mig, sen film med F och sen Datorn nu blir det nog till att sova!

Man kanske inte vet, men man måste chansa på mycket och jag behöver inte chansa för jag vet att jag klara det här mycket bättre utan dig. Jag är stark! (Y)
Godnatt!/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0