Onsdag-Torsdag

Tjenis!
Jag har inte orkar skriva och sen vill jag heller inte skriva varje dag för jag tor inte det är så många som vill veta vad man gör varenda dag, eller har jag fel?

Onsdagva i allafall en del av Lillebror(Minklass) & Alvida(HIP.2:or) iväg till Västerås för att spela en cup :)
Det var 6 matcher i grupp spel och vi vann 3, 2 ovagjorda och 1 förlust.. Tror ni vi gick vidar? Nej tyvärr, man tycker ju att man borde gå vidare på 11 poäng men nej de där tema sexy soldats kom typ på andra plats med 12 poäng! men men det va kul att spela en hel dag med skönt folk! men jag var dock då inte nöjd med mitt egna spel, men jag spela med Jocke på backen det gick hyfsat om man ser det helsidigt. Men vilket som jag hade kul!
Sen när man sitter på bussen hem så ser man lite hemska saker men vaffan det är tjejer och killar(A) Sen när vi kom till stan(uppsala) fick Emma och Jag vår efterlängtade DONKEN! Mums! träffa Brorii också! sen när man åker hem och kommer hem är klockan 19 eller 20 men i allafall så åker jag ner på träning då! Tränar hela träningen fast jag inte skulle göra det eftersom jag spelat så mycket under dagen + att mina ledband och hälsenor inte blir så glada :P sen när man kom hem var det GODNATT!  :)


Torsdag: Dagen börjar med att man vaknar är sliten som fan! så man vill bara fortsätta sova, men för engångskull så tänkte jag så här det är bara 14 timmar kvar tills man slutar i skolan helt så är det looov! så jag går och + att jag har en redovisning och sen ett prov jag måste göra! Båda gick förväntans skull mycket bra! Jag är nöjd med min insats! Fick minst G på Word-provet och det va vad Peter sa så jag hoppas han är snäll och ger mig ett VG(A) Sen på svenska en minut med Rainfeld vet jag inte rikgit men ett G är garranterat! :)) Nu ligger man i soffan men lille bror som äter chips och kommar på "CN" Sen blir det middag och Sooova tidigt för idag äär jag sjukt trött + att imorgon är det Fredag och det innebär vad? JOO HELG! :* Men innan helgen kommer dagen tillgå till plugg, prov och massa kul folk! :) Bara till 11:35 imorgon sen hem eller stan med Clara och gänget! :) BBK imorse var sköna, "vi drar en , så vi har missat bussen om de frågar" Sköna! :) Nu blir det plugg!

Kan ju meddela att min dumma njure har börja krångla igen! men jag orkar det tills efter jul ! :)

I will always be there for you,Whatever it is! And med love you so much Honey!! ♥♥ / Mimmi Gustafsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0