Vart ska man börja?

Hej, idag har jag bara vart i skolan och nu sitter jag hemma. Tycker det är sjukt tåkigt att det ska behöva hända saker för att du ska förstå. Jag önska du kunde förstå utan att det händer men det går inte, det finns inte ens på världskartan och den är stoor! Är det kanske jag som har fel? jag som gör fel? jag vet inte, men iaf så ska jag kämpa nu sista året ut och sen ta helt nya tag... Vill iaf säga att det finns mycket man skulle kunna göra för att få det bättre här i livet som person, men när vet man vilka som är ens riktiga vänner och vilka man kan lita på? Vet ärligt inte vart jag ska börja ta mina nya tag! Jag vet att jag kan om jag vill och det är precis det jag vill! Finns så mycket som känns perfekt just nu men finns också saker som man bara vill gå i ide för!! Men bort sätt från det, varför måste folk snacka så mycket skit om andra? varför ljuga när sanningen ändå kommer fram? Det finns så mycket jag skulle kunna fråga över och skriva om just nu men det blir inte bättre av att bara skriva och skriva för det är väl ändå ingen som förstår vad jag menar!? Ikväll ska jag träna och träffa massa sköna brudar som gör en på glatt humör! sen får jag ju träffa den bästa också Friiida! låter kanske fel emn jag mår riktit bra när jag är i skolan med Kajsa, Joss och Emma! det är de skönaste brudar jag träffat som är nya på länge! Jag vet att helgen kommer bli dunder så det finns ju någonting att se fram emot! jag bara älskar att veta att någonting kommer bli kanon! jag är taggad först på västerås på onsdag sen kommer helgen, slutar tidigt på Fredag efter som det är buffertdagar, som innebär om man har rester måste man dit och göra det man har kvar! Jag har 5 prov men siter ärligt i två av dem och får IG i den 50poängs kusern ändå bara datakunskap! Men nej nu har man skrivit mycket här och jag som sa att jag inte skulle bli en bloggnörd! Haha åretsskämt! jag saknar de gamla tiderna men vill dock ha kvar vissa tider från nu också! ha en underbar vecka! nu blir det plugg och träniis! :) / Mimmi


Kommentarer
Postat av: KAJBRAJ

Sötnos <3 !

2009-12-17 @ 16:35:22
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du är väl söt i allafall!<3

2009-12-17 @ 16:39:49
Postat av: Mimmi

Vad är det du behöve hjälp med?

2009-12-17 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0