det dunkar och de bankar!

Gaaaaaaaah, blir så less...

har så ont, det bara dunkar och slår. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, de är ett helvete och känna smärtan.. Speciellt när man längre inte vet vem man ska öppna sig för när folk ändå snackar om allt.

Folk säger att man inte gör det bättre genom att hålla det inom sig men det är nog det bästa man kan göra, Det sprider sig ändå bara över hela jorden om någonting händer.. Jag är så glad att jag verkligen har EN som lyssnar dag som natt, önska ni andra också hade de, Synd bara är hon inte hemma så kan inte lyssna just nu.. Men nu är det bara en månad kvar tills du kommer hem och fyfan vad vi ska ha de bra i sommar! Jobb,fest, umgås,vänner! <3

Jag tänker inte lämna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0