Emma gör min dag!

Sitter just nu hos Emma, Hon älskar mormor trosor.. Speciellt när det hänger så där fint vid rumpan och när det går över naveln..  Emelie Var nyss med oss, men hon skulle bort så hon åkte hem.. Om jag fortsätter umgås med det här fina tjejerna så kommer jag bli helt hjärntvättad genom deras random snack.. Idag blir det i allafall en kväll med Emma, så jälva bäst tjej det där..

igår var jag med Johanna och Ida, så jävla sköna brudar. Johanna like COOL så där med pappa och Ida och jag skratta som vet inte vad..  Sen gick man ner och träna och jag var förförsta gången ute och sprang.. Så jälva skönt! (:  Sen var jag och Ida själv när Johanna hade åkt till stan för att gå på bio med Emma. så vi gick och köpte läsk, godis och sen kolla film och prata hela kvällen. så sjukt underbart rolig dag så det går inte ens att beskriva, det här är inte ens hälften av dagen..

Nu ska jag kolla på the hills till Emma är helt klart. Sen blire röj! :D 

Det jag avsluta går verkligen bra nu, visst bara gått 3 dagar men den först dag är alltid jobbigast och sen blir det bara lättare och lättare! (Y)

ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0