En rund kväll på stan!

Igår var jag med Emma som sagt, Vi möttes upp på stan då Emelie också var med! (:
De är två riktigt söta tjejer de där.. Glad att jag lärt känna er båda! vi gick till donken så man fick köpa sig en cheesburgare, riktigt gott. Sen så begav vi oss alla tre hem till Emma för att hon skulle duscha, Emelie Skulle vänta på skjuss och jag skulle bara vara allmänt social med hennes säng.. Hehe,  låter fel men jag älskar den!
Sen när Emelie åkt så hoppas Emma in i en dusch, Emma gillar mormor trosor ni vet såna som går över naveln och hänger så där fint i rumpan.. Vi som råkat säga att Emma är normal eller smart var bara irioni, ehe.

Kvällen vart i allafall KAOS jag och Emma tänkte ba aa men vi drar med ett par kära vänner till oss på fest i lubo, Men vaffan det var en lokal, kosta 30 kr och polisen kom så vi sket i att gå av bussen. Vi satt alltså kvar och åkte G-sunda runt.. Hahha, Man vart nästan full på en "gubbe" Som troligtvis hade duschat i parfymflaskan, det lukta verkligen grymt mycket, vi satt och höll på med allt möjligt kostigt på den bussen hehe.. Men när vi kommer in till stan igen för att åka vidare mor slavsta så ser vi att bussen har precis gott. Vi sätter oss i kuren och väntar på bussen, Det kommer typ ett gäng 13 åriga killar och dricker öl, röker och har potatis krossare med sig. Det var helt enkelt ett gangster gäng, Ehe, De var helt galna la handen runt Emma, fråga om de fick följa med, Shit KÅTA SMÅ ODJUR! gå hem och lägg er sa vi.

Vidare på bussen till slavsta så sitter vi med en tjej som heter Zandra och en kille som gick på livets ord (En skola) Han ville inte säga det för det är PINSAMT att vara kristen enligt han men vi satt och skratta och prata.
De säger att de säger till när jag och Emma ska gå av, tror ni inte att vi åker åthelvete för långt så vi måste åka runt med den bussjäveln också? Joo självklart, men vi hade iallafall den skönaste busschafören någonsin. han var grym! (:

Vi kom fram till den så kallade "festen som skulle bli grymt fet" Men den var typ sämst, det var typ inte ens en fest, det var massa tråkiga människor, fulla och höga människor. USCH!  Men sen kommer Sammy in genom dörren och jag blir jätte glad för vi har inte träffats på ett bra tag, men det var kul.. (: Crille och Adde körde mig och Emma till donken och Adde bjöd på cheesburgare, GOTT! Sen vid 01,00 så åkte vi och lämna av Emma utanför hennes dörr så hon var 3 min sen hem hahah rätt kul.. eheh. Sen for jag, Adde och Crille vidare till station för att lämna av mig och jag tog tåget hem, kolla film och sov i soffan. SÅ jälva skön kväll men ändå kaos!


Idag får vi se vad dagen och kvällen bjuder på, hoppas de blir kul, för det blir det iallafall imorgon!:D

/ Mimmigustafsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0