FIRRRI!

Livet är som en bergodalbana! Det går uppåt det går neråt det går hitåt och det går ditåt!

hatar att vara förkyld, hatar att ha ont, hatar att känna denna känsla! Tidigare var jag glad med så fort solen går i moln vet jag inte om jag känner mig själv längre, blir sur och arg för minsta lilla. Vet inte om jag ska skratta eller gråta längre! Vet inte vad som får mig att känns som jag känner. Jag vet att jag kan kämpa mig emot detta men det kommer som en vind igen och då är det bara börja kämpa igen... Kan folk inte bara låta mig kvara??
Jag vill hellre att det inte ser mig än att snacka så jävla mycket onödigt skit som ska förstöra så sjukt mycket!

Nu hoppas jag bara att min syster är så smart och väljer rätt sak nu så kan jag flytta sen! Jag vill inte bo kvar, känner inte att jag kommer någon vart.. När jag väl har kommit en bra bit på vägen för att kämpa mig ifrån allt så kommer samma människor och ska dra ner än i samma skit igen!

Jag hade en bra kompis för ett tag sen, vi var varje helg, spela kort istället för att festa och hålla på och röja. Vi tyckte om att vara med varandra. Jag kände att den här vännen kommer alltid stå mig nära. men det var bara skit av allt. Det man oftast vill kommer inte hända och det var precis vad som hände med oss.. Det var vi ett tag men sen så försvann du på ditt och jag gjorde mitt.. Skolan tar upp för mycket tid, ändå har jag så sjukt mycket att göra. känner inte för att träffa någon just nu men du vart sur! Det är FAN INTE RÄTT!!


Nu tänker jag låta er säga vad ni vill, jag tänker stå fast i det jag tycker och tänker inte hamna i samma skit igen! Har gjort de förut men gör det inte igen! De som är mina riktiga vänner det frågar inte bara efter FESTER, DET FRÅGAR INTE OCH SÄGER INTE VAD JAG SKA OCH INTE. DET STÅR FAST VID MIN SIDA OCH DET ÄR HELLRE FÅ EN FÖR MÅNGA FALSKA! ni kanske tycker jag klagar nu men det är så jävla sjukt hur folk orkar bete sig, sitta och snacka skit istället för att säga vad man tycker, fråga vad som stämmer till personen man har hört om istället för att fråga någon annan määnniska som inte har ett SKIT med saken att göra !!



KOM NER PÅ JORDEN!

Kommentarer
Postat av: M

Våran tid var grym, korten ist för drickan. Sopsäckar och snökojer utan massa annat tjafs. Jo, du var min bästa vän. Nu vet jag fan inget längre.



Förlåt att det blev som det blev, det var inget som varken du eller jag ville det vet jag. Jag var töntig, ja det vet jag och jag ångrar mig. Men ett förlåt räcker inte, men är alltid en början. Om det nu någonsin blir "vi" igen. Annars får jag helt enkelt skylla mig själv.

2010-04-28 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0