Kort om min helg!

Min Helg! Skulle blivit bra med vart fan inte bra!

Fredag, börja i skolan, hem, fixa, Frida & Erika kom och vi börja fixa oss för att dra vidare till Karlholm men det var nog den sämsta festen jag någonsin vart på och det är inte okej att betala 50 kr för en fest som var total katastrof! massa bråk och bara allmänt värdelöst! Tänker bara på dig!

Lördag: Vakna förjävla tidigt efter en kväll som var värdelös, jag vaknade 08.00 för att jag ska ta tåget som går kvart över 10 till sthlm för att möta Mickis men hon var på " borta match" man säger så när man gör någonting man inte skullle gjort.. Hehe Men vi träffades i allafall halv två vid donken, drog upp och satte oss vid ALKISBERGET och käka lite å laddade! Sen var det AIK match på RÅSUNDA AIK-Häcken.. Att vi inte kan ta tre poäng är skrämande! :S Sen var de bara att ta tåget till Örbyhus och sen vart de lagfest ett tag men hade feber så drog hem och prata med en vacker sak! sen somna jag!


Söndag, vaknar med feber, känner att jag kan ställa upp för att stå i mål på matchen idag men jag skulle fan inte gjort de. Spelar första halvlek till 3 min kvar på den och då ska jag springa och ta bollen och sen var det kört... FAN!!!
Så ont jag har, har jag inte haft på år! Ett slita av någonting är an skönare än att få en DUNDER stukning så man inte kan träna på ca två månader och sen kan det ta upp till 6 månader att bli riktgt bra.. Men ja känns som min fotbolls karriär är slut nu, skadat mig varje match och det är inte okej längre. Jag tappar suget på träning mer och mer och det är absolut ingenting jag vill.. Vi vann i allafall matchen me 3-1 med 8 utespelare och Louise i mål efter jag åkt till AKUTEN!
HATAR SJUKHUS!

väl hemma så ligger jag i soffan, kan inte gå och ska gå på kryckor och grejer i minst 12 dagar.. äta 4 alvedon om dagen och massa annat skit! Nu blire till med ANDRA AVENYN och sen ringa en riktigt sötmänniska!

PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0