Ligga på sjukhus!

En dag på sjukhuset..


Hinner kommma till skolan, är där en timme för att sen fara vidare till sjukhuset men en allvarlig allegi chock!

Så dum som jag är så får jag i mig en bit hasselnötglass så jag får en allvarlig chock så jag måste till sjukhuseet. Minns inte ens att jag fick en tablett i skolan, så därför fick man ligga på sjukhuset i ungefär så där 7 timmar och ta massa prover varje kvart..

Resultatet för nötter är en farlig sak i min närhet.
Svimma.
sprutor.
Prover.
Medicin.
ingen andning.
klåda på heeeela kroppen!

Inge mer chocklad för min del, Ni som är allergiska mot nötter ÄT INTE någonting som kan innehålla spår av nötter.

Emma, du är en fantastisk bra vän, Vad skulle jag gjort utan dig som var med mig på sjukhuset hela tiden, fick mig att försöka skratta. Fick mig att tänka efter vad som är bra och dåligt. Du är en vän som alla skulle vilja ha, och jag är så GRYMT glad att jag fick dig som min vän! Även fast jag berättat vad jag tyckte om dig första gången jag såg dig :P Hehe Jag älskar dig!


Prata med världens bästa syster nyss, jag är glad för din skull, jag saknar dig och jag älskar dig. Nu låter det också som att det inte blir någon Thailands resa att det blir ner till Caribien i stället för att träffa en pojke och massa vänner till henne/dem!

Hon ringde mig och jag vart hur glad som helst, tyvärr fick hon höra en del hon inte ville men jag vet ju i allafall att det är bättre att säga sanningen direkt istället för att hon ska gå och tro massa bra så är det inte de..


Vill inte att du lämnar mig här i sverige Mickis! Jag älskar dig! <3



MimmiGustafsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0