Mycket text lite bilder nu förtiden! :D

Haft nationella prov nyss i engelska.. Jag är så här jätte "glad".. Som vanligt med andra ord. De två sista veckorna har jag vart jätte arg/sur/irriterad på grund av olika anledningar.. Men imorgon är de fredag och då hoppas jag på lite mer spänning, Emma vill att jag följer med till studentstaden och Frida och jag hade bestämt Karlholm.. Så jaadu, Vad ska man göra? Hemma i soffan kanske? Hmm, Neej hoppar det denna helg.
Lördagen är det lagfest med Dam och Herr innebandyn.. Ska väl bli kul, men jag fattar inte hur man kan beställa mat som man inte ens kollat upp hur många som äter de eller inte :S
Något fel måste det ju vara, så därför ska man lägga ut 150 spänn på en sittplats eftersom man inte äter maten så JÄVLA ovärt!

Fick också veta att min kära syster ska flytta till sydamerika i höst.. Hur hade hon tänkt där?
Lämna mig själv i sverige? det funkar inte så, det kan inte vara sant! Vill varken tro eller höra det igen. Att killar/Länder kan få en att falla så hårt är sjukt, det borde inte vara lagligt! Jag vill ha dig vid min sida sis! Du är min bästavän samtidigt som du är min syster! Det är sjukt men det är precis som för Alle & Amadan, Känner hur svårt det kommer bli om du lämnar mig här igen men anra sidan så finns det ju någonting positivt i det hela. Jag får bo gratis i sydamerika och bara chilla med livet i 2 veckor i december i såfall. hur lyx är inte det? (: Hoppas bara jag får någon med mig som kan åka så att jag slipper sitta på de där planet helt själv. Det skullle inte vara okej, Men aa jag är glad för din skull och att du hittat någonting som fått dig att vilja stanna och så, Jag tror jag kommer känna samma när jag väl är där. Tänker på dig, saknar dig och älskar dig! Du är för BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0