Panik, Kaos & Ångest!

Hel galen kväll igen... Kaos, panik och ångest är tre bra ord att beskriva kvällen med!

Börjar med att jag, Johanna och Ida sitter hos mig och ska fixa oss eller de var fixade men jag fixade mig.. Vi bestämmer att vi åker in till stan för att gå på en så kallad "fest" i årsta.

väldär, Vi kommer dit, inte en jävel där. Det bli jobbigt och vi vill gå men ger det en chans. Vi väntar och sitter och dricker lite för att sen dra vidare mot Björklinge för att dra på en fest där men den som skulle hämta hörde inte av sig så det va bara att vara kvar en stund till.. Senare mot natten så får någon panik av massa olika orsaker och vi typ springer där i från till bussen, Försöker andas och bara ta det lugnt, Väl på bussen får en igen ångestattack och så var det bara att åka hem. Jag är glad att jag just tog med er och ingen annan! Ni är verkligen riktiga vänner! Sötnosar..!

Nu ska jag ta mig i kragen och se till att plugga lite så man får upp resten av betygen till Vg som är kvar..
Hoppas på att det blir bättre till nästa helg!!



Jag älskar dig!

MimmiGustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0