En dag som vanligt!

idag har jag vart hemma istället för att vara i skolan, har haft fetaste huvudverken, foten dunkar och magen gör ont! Jag orkade inte hoppa på kryckor och har så ont i händerna efter gårdagen så jag ska försöka mig till skolan imorgon om jag mår bättre och sen ska jag skriva nationella, sen tror jag faktiskt att jag dra mig hemåt! orkar inte med detta just nu..

vill träna men jag kan inte, vill bestämma valborg klart men det lyckas inte för 7 tjejer som inte kommer överens är inte lätt att hanteras. Har ni några planer för valborg än da?

vet i allafall resten av helgen som kommer bli dunder! Jag vet att jag och Emma kommer att ha dunder roligt på söndag i allafall och ingen kommer kunna ta den ifrån oss! :D



den skulle just nu inte sitta helt fel på valborg! Gaaah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0