varje steg jag tar så finns de alltid där!

Idag väntar man sällskap av en fin människa (:
Just nu orkar jag inte göra så mycket så jag hoppas att vi lyckas få det mysigt och bra på något sätt..
Jag har träning ikväll och jag vill verkligen träna, känna hur hårt jag kan ta i och hur mycket jag kan skrika. Det är någonting som får mig att må bra! Träna, ett liv utan träning för en människa som är frisk, går miste om någonting underbart och jag förstår inte hur man bara orkar vara inne..

Jag hoppas att det kommer en lägenhet snart här inrullande till mig.. Sommaren blir det i allafall att ta en lägenhet i sthlm och fixa jobbet, Kanske blir så att jag har ett klart helg jobb när jag fyller arton (Y)

Sen fick jag veta att jag ska stå i mål i helgen på matchen, Hehe jag undrar hur det kommer sluta, det känns inte som om det kommer sluta bra men det är väl bara bita ihop, Det var jju ändå jag som ville stå :D


Frida Westerberg och Filippa Löövgren Jag älskar er! <3


Frida och jag, har ingen bild på Filippa på datorn än men det kommer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0