Vi 3!

Hag egentligen ingenting att skriva mer än tjabatjena!!! :D

Helgen kommer bli KANON!!! (:

Livet är en fest, idag fick jag ett ordentligt till tänkande.. Jag har tänkt och jag förstår allvaret till 110%..

Jag har en känsla att jag inte borde prata med folk om vissa saker, bara det absolut närmaste för det var så det var och det vart värre när man kom hit igen.. Konstigt nog! Men som sagt VÄLKOMMER TILL ÖRBYHUS, DET INTE DU VET OM DIG SJÄLV VET ALLA ANDRA!!! Tur som fan att man snart fylller år och man snart kan flytta vidare bara jag får den där lägenheten!! (Y)


Jag kan inte annat, jag kan inte styra. Men sanningen är att utan dig är jag inte mycket värd.
Finns mycket folk tycker men man ska gå efter hjärtat och ingenting annat..



Hjärtaoss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0