Whats the time? ITS PARTY TIME!!!!

Skolan idag som en helt vanlig dag och jag känner att jag bloggar bara för att göra någonting just nu.. Egentligen har jag massor av saker att göra men blir svårt när benet/Foten bara viker sig så fort jag försöker ta ett steg. Detta är INTE okej! Just nu skulle jag kunna skriva flera sider om hur jag känner, tänker och mår!

Jag mår toppen, glad och har världensbästa som stötttar mig till allt, det finns nog ingen som finns där precis lika mycker som du. Utan dig skulle jag inte vara den jag är i dag. Visst vissa gillar inte att vi umgås men du får mig ändå att förstå vad som är rätt och bäst för mig själv. Precis som många andra sagt förut men jag har bara strunta i de. Egentligen vet jag inte varför du är så bra men de måste vara att vi är så sjukt lika och helt jävla mongo tillsammans!! Hahaha, CP:N som du sa! xP

Just nu är det mycket som snurrar i huvet, jag vet inte om det är värt medans jag känner att jo jag vill ge de chansen och så men vet inte om jag vågar ta det steget igen.. Klart jag gör allt för de bästa men det är ju inte alltid man vet det först man prövat olika saker. Men vet som sagt inte vad jag vill och därför står jag kvar och ältar de tills jag är 100 på de! Men jag känner i allafall att jag kan! (:

Jag måste vara grymt smart att jag gör samma sak igen fast jag vet vilka konsikvenser de blir.. haha jävla mupp
!

jag har bestämt mig för att efter valborg börjar de nya livet med mina riktiga vänner och gör det jag vill och känner att jag är säker på. Är tröttt på att folk ska säga till mig vad jag ska göra och inte, vad jag får och inte! Så nu kör vi!!

- Whats the time????
- IT´S PARTY TIME!!!!!



En kväll som fick mig att skratta, en kväll som fick mig att minnas, en kväll som fick mig att inse vem som finns där inne i mig, I mitt hjärta, i min själ! Där bara du till hör! Jag kan inte sluta tänka på dig! Du är för snygg, för underbar, för saknad och helt enormt om tyckt av mig! Du vet vem du är och de är de som betyder! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0