5

Allting känns underbart utom att jag inte får vara med när mina bästa vänner fyller arton år, jag får inte retas med Jon, och jag har en hel del flugor som bara drygar så jag blir sur och får mer huvudvärk..
Men nu är de heller inte lång tid kvar tills jag sitter på ett flyg med 4 bra tjejer och sen i barcelona, mår dock inte bra så önska på ett sätt att jag fick vara hemma, så det blir ingen utgång för mig, jag är i stan någonstans och softar i stället, hoppas att någon vill mysa med mig bara.. hehe!
Jag drömde sjukaste drömmarna i natt men jag vet att det inte stämmer så mer går vi inte in på. kOmmer lite bilder sen i fredags också (: Ha de bra / Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0