Åhhhh STENIS!

Innebandy läger igår da, var som sagt galet bakis, menja!
KOmmer ut till fyristorp där vi ska tälta i millitärtält och allt skoj, sen var vi och lekte lekar, grilla, myste och snacka. Allmänt mysig kväll faktiskt. Sov gjorde man ju inte på bästa sätt, kallt och folk som snacka i sömnen, själv snarkade jag tydligen :P

Sen taggade vi in för matchen när vi vaknade imorse och åker till STENHAGEN för att Köra över FBC, Och vad gjorde vi??
VI VANN MED 9-1, Så jävla skönt! Folk ba kör och grejer! Ett toppen lag med toppen brudar!  Nu taggar vi in för säsongen!!!

Och nu blir det verkligen sova för mig, kan knappt prata, ont i hela kroppen, mår sjukt dåligt och orkar inte ens stå på mina egna ben just nu, fråga mig inte varför.. för de vet jag inte själv!

Vet bara att jag saknar mina bästa!
Nu sover vi! Godnatt/Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0