AIK-BP 2-1

Fyfan vilken TUNG match, Helt galen, flippad! Men helt lätt värd att se! ;)

AIK- BP 2-1, En efterlängtad vinst som nu är gjord och jag hoppas att det löser sig nu med platsen i tabellen!
Saknar att ha platsen där upp ni vet på topp, vet inte vad som händer när vi tagigt SM-GULD, helt plötsligt är vi i botten och detta är inte okej! Men åter till matchen idag!

Den var så flippad så de var sjukt roligt, AIK gör 1-0, bp 1-1, AIK 2-1 där matchen sen slutade, alla hoppade, sjöng och mådde bra! Som man ska när man står på NORRA STÅ, Men förövrigt vart de massa bra, några som känner en "vän" till mig baa aa vart är han? hur gåre med livet.. och massa
jag ba- Känner jag dig? aha inge minne av dig, men kul att träffas, livet rullar på som en dans på rosor, och massa skoj sen gick vi upp och ställde oss, Träffade även Marcus, en riktig trevlig man där, hehe!

Men ja efter matchen var vi så taggade på alla snygga killar som gick och jag skulle lätt kunna dö för en av dem, åh de vart blött. ehe '

Anna och Lina är riktiga sockertoppar, som ni vet sockervadd, man blir pigg av socker och sen sjunker de så man blir massa trött, De är ni som är mitt socker pullor<3

Nu sitter man hos mamma och chillar, igår/natt var en kväll man bara vill skratta åt, typ SHasha facebook!
Asså Anna vi är så tunga! Benjamin, kurre och surre eller vaffan de hette var ju lite knasiga, ja men de behöver vi inte ta upp mer av, de vet själva!  Men jag gillare, fast fett BENGA människor de finns... PÅ RIKTIGT!

Min tid i Stockholm börjar försvinna och jag känner inte alls för att åka hem, vill bara stanna, kunna le ett riktigt leende, inte de där falska jag ler när jag är i uppland, de är inte kul längre! vill stanna med mina powerpuffpinglor som får mig att känna att jag lever, att jag kan vara mig själv utan att någon ska klaga, helt enkelt kunna må bra av att bara se de, Anna och Lina har gjort de här sommarlovet så värd!
Jag älskar att må som jag mår idag, som jag mått de senaste två månaderna, men nu rasar leendet till de falska igen! Sorry dude!




TUNGT LAG, BÄSTA LAGET, STOCKHOLMS STOLTHELT!
går bara att älska! / Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0