BARCELONA!

Jag svar, det har har vart min absolut basta tid pa hur lange som helst, jag vill verkligen inte hem..
Men jag far se de positiva i de hela, drar ju andra sidan om tva manader igen, nagon som ar pa?
Kan inte skriva sa mycket mer just nu, men bilder och hela javla resan kommer att komma upp har, kan saga att jag avr pa catwalk och det var det basta party stallet nagonsin sa jag sager bara FUCK SWEEEEEDEN!!!!
 
Sverige har ingenting att komma med, varfor bor jag dar?
Hm, dum fraga, men sa fort studenten och allt ar taget, jobb och allt sa drar jag! jag bangar inte en sekund pa att dra pa tisdag da jag vart hemma i ungefar 16 timmar, haha!
Jag alskar BARCELONA!!!

jag vet vad jag ska gora nu, ska ta en fet drink och bara softa,
skonaste folket pa mitt hostel, en javla massa bagetter dock!!!
Men vaffan, Lev livet och kor pa de som kanns ratt,
See you later. I LOVE THIS PLACE;)
What's the time?
It's PARTY TIME,
Fuck this shit and take a drink = Vodka- Redbull  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0