Dagen D.. MIN FÖDELSEDAG!

Idag är dagen D här! (:

Idag är ingen vanlig dag för idag är de Min, Amandas och Nathalies födelsedag!! HIpphipp hura!
Jag sov i stockholm hos min underbara vän Angelica som jag fick en present av 00:00, inte illa, Först på att säga grattis och första presenten av henne! Fick en jätte fin tröja, bilder kanske kommer vem vet!

Nu väntar jag på att hon ska komma hem efter de ska vi dra oss in mot Slussen för att möta upp Pappa.. Sen drar vi hem till mig och TAGGAR GALET FÖR IKVÄLL, För då är de party!!!!!! (:

Jag är galet taggad och inte nog med de, Ju snabbare tiden går dessto snabbare DRAR JAG TILL BARCELOOOONA!!! (Y)

Skiver mer efter en Spåååårad kväll imorgon ;) / Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0