En vanlig dag på 18 barre

Tjenis, idag har man bar vart i skolan men en bakfull Emma, men jag fick henne att stanna kvar i skolan.
Som väntat var dagen tråkig, väldigt mycket kaxiga ettor och treor, de vet ju precis själva vilka de är.
hålla på att skrika massa onödigt skit och bete sig skumt, ja knas.
Tydligen är mitt smeknamn Klumpen i skolan sen jag samla i Entrén, Men det kan man väl ta.
Jag hade galet kul den dagen i allafall, Och nu är de inte alls lång tid kvar tills vi brudar åker till Barcelona och där ska de verkligen bli galet, illa bara att det är en viss liten knas unge jag saknar som en tok!
Önska jag hann träffa dig innan men det kommer nog aldrig att funka men tills jag får träffa dig är de heller inte lång tid kvar så de är väl bara sefram emot de, men ja ..

Jag ta galet taggad på att bara sova just nu, fick hjärnskakning i fredags upptäckte vi i lördags och att mina blåmärken var lite skumma för ett fall, menmen, kanske sånt man får ta? ont gör i allafall..

Men nu ska ni få se någon bild sen innebandy lägret, sen ska jag göra mat, städa, sova, packa träna och sen kommer jag befinna mig i stan resten av veckan troligtvis! hos något knasbarn! (:


Min grupp som vann denna aktivitet! Grymt!


Stenhagen, fotot innan vi vann mot FBC  9-1. Ingen var med på att bilden togs, hah smarta brudar! ;)

 / Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0