En vecka upp bokad!

Idag är de söndag och dagarna börjar gå segt... Man känner att skolan börjar ta sig närmare och sommarlovet snart är slut. Känns tung men ändå ganska skönt om jag ska vara ärlig! Jag känner mig taggad på de här med skolan just nu, känner att det kommer gå lite bättre i är en tidigare om det inte fortsätter med mina blåsor och allt galet!
Denna vecka har jag massor med planer framför mig, helt galet taggad på denna vecka..
  • Måndag träffa Margit & Match mot Österlövsta, i tobo klockan 18:30 (:
  • Tisdag, plugga galet inför onsdagen. Träffa Emma och fixa mat!
  • Onsdag, Skolan, plugga, skriva prov. träffa Emma, Fixa mer tills fredagen
  • Torsdag, Skolan, skriver prov, gör poweryoga, drar till Sthlm och äter middag med jobbet! (:
  • Fredag är dagen D, Då jag FYLLER hela ARTONÅR, Galet taggad och inte nog med de så är det PARTY SOM GÄLLER! :D
  • Lördag, upp och packa sen vidare på Innebandy läger.
  • Söndag, vakna, träna och sedan hem. Full vecka är bara förnamnet! ska hinna med en hel del där emellan också! .. ahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0