Fest på hotell i Stockholm!

TAGGGAD TILL 1000% ;)

När man kommer så här på morgonkvisten till Stockholm direkt från Örbyhus, lämnar man Freddan hos mormor.
Hjälper de med packningen ner i bilden och vinkar adjö. För att de ska till värmland! ;)
Sen går man hem till morrri, för att lägga sig i soffan och kolla på tv tills klockan blir lite mer än 10:00 så mina fina ska vakna, det vill säga Anna och Lina!!
Sen när man somnat in i den lätta sömnen ni vet och drömmer en förjävla bra dröm så ska såklart Lina min fina ringa och väcka mig igen, han sova i typ 10 min haha, men va bra pigg efteråt! Tack gumman för den.. :)

Men de roligaste var ju ändå att man fick höra att man var bjuden på fest på hotell i sthlm! :D
vadå Nice? Jag ska ha skojj som fan, även för min älskade vän Simons skull, som kunde vart med idag i fall inte olyckan hade hänt. Miss you baby! <3

Dock fredag den 13:e men vaffan, det är bara leva livet. En dag kan de vara slut! :/
Jag chillar stumt just nu och väntar på mina powerpuffpinglor! ;)

/ Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0