Fredagen 20/8-10

Tillbaka till i fredags, jag har världens bästa vänner till att börja med!
Angelica min älskade, tack för att du tog dig hit, utan dig skulle jag nog inte orka kvällen men tack!

Var en galen kväll, kom massa med folk, folk som var bjudna, folk som inte var bjudna, men vaffan skit samma!
Jag vet inte vad jag ska säga, var tydligen massor med folk, själv minns man inte så mycket men vet att jag hade kul och jag har galet ont i skinkan (efter en tur i trappan) folk som berättat, Ont i skallen( ramla och slog skallen i toalett dörren) Ryggen är inte rolig, magen är åt helvete! Men som sagt man fyller bara en gång om året och speciellt 18 fyller man ju bara en gång i livet så de är värt de, frågan är var i från jag fick alla mina skumma blåmärken ifrån, Rent ut sagt en riktig karatefylla, och snett gick de!

Kommentera om vad ni vill höra? :D

Men vaffan tack för att ni kom sötnosar!
OCH ETT JÄTTE STORT TACK TILL MIN PAPPA! JAg älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

alltid, finns jag här<3

2010-08-22 @ 22:35:08
Postat av: Minmmi

TAck min älskade vän! <3

2010-08-23 @ 16:10:11
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0