Hemma i tråkiga Örbyhus igen da :(

Tillbaka till den döda hålan!

Träffa underbara älskade saknade Emma, har saknat henne som en tok ;/
sen åkte vi och kirra biffen, de var nice!, Satte oss på bryggan i regnet och käkade lite smått och gott..

Men väl hemma i örbyhus, så får man feber igen, kommer hem ser sin syster rosenrasande och stressad som en tok, vet inte varför men fort ner till träningen gick de.. Just nu sitter jag hemma i soffan och mår inte alls bra, vet inte riktigt vart och vad jag ska göra, funderar starkt på OTH men jag vet inte ifall jag pallar, vill bara till stockholm till mina underbara bästa Anna & Lina, de gör mig på sjukt bra humör, kallas riktig kärlek!

Men får väl leva med de här tråkiga livet ett tag till, sen blir de flytt på riktigt, skiter i ett rum eller en kille eller kanske en vän, älskart!


Nu mår jag förjävla dåligt så får ta och slagga om en stund, har i allafall gjort bort mig på aik matcher alltså i solna och sen i hela centrala och södra stockholm! bra jobbat Bruden bra jobbat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0