Kompis, du vet vem!

Varför är de så svårt att förstå ett nej när de gäller killar?
Varför kan ni inte bara lyssna första gången?


Inse, de kommer aldrig bli vi, vi är vänner.
Mer håller inte och jag gillar dig inte på de sättet.
Vän är jätte bra.
Som vän är du helt underbar.
Men du måste lära dig att ta mitt nej, jag vill inte mer än vän!
Kan du inte ta de, kan vi inte prata mer..
kändes tungt att säga de efter du hade förklarat vad du kände för mig.
Men nej jag måste göra de jag mår bra av..
Inte de alla andra mår bra av, för då finns de ingen mening!
Jag lever för dagen inte för framtiden eller de förflutna!
Du är en av de bättre vänner jag har!

kommer sakna dig ifall vi inte kan vara vänner!
Du betyder så mycket för mig som vän!
Kommer aldrig sluta älska dig min vän
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!


/ Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0