Livet leker som aldrig förr!

jadå har man spelat match idag dåra!
Har väl gått mycket bättre än idag men det är väl bara fortsätta kämpa!
Första halvlek var nog den bästa halvleken utav alla matcher spelade, Andra halvlek var ren KATASTROF!
Men vad gör man inte? Börjar med att göra mål i första efter 10 sek, inte illa i fotboll... haha
Sen gör vi mål efter kanske 20 min eller vad vet jag, första halvlek var nog den längsta halvlek jag vart med och spelat. massa skador. massa frisparkar och annat tjafs.. Men bra kul!
Andra halvlek var dock inte roligare, för då börja vi sacka efter och tappade allt verkligen! de gjorde 4 mål, var ac ett var verkligen så mitt fel. Men som sagt bara bita ihop. Fick straff på mig också och den gick solklart in.. Bra lagt och väl placerad, så den skulle jag väl inte ta helt enkelt.
I övrigt känner jag bara att livet rullar på som de ska, Inga motgångar eller så heller så känner mig galet taggad tills på Torsdag, fredag och sen är de ju BARA 6 dagar kvar tills vi åker till Barcelona! Sen saknar jag mina fina i Stockholm!
Saknar även dig som en tok!
I natt ska jag tillbringa natten men min bästavän & syster vid namnet Michaela Gustafsson! Älskar dig mer än allt. Att höra dig skratta får mig att le, att se ditt leende är allt för mig, att du finns där vid min sida är de bästa som hänt mig! Jag älskar dig och är verkligen glad över att du finns vid min sida i alla lägen! Du är mer än min syster, du är också min bästa vän!♥
Finaste tjejen på jorden och tack så hemskt mycket för min ARTONÅRSPRESENT!

Hej Mimmi



Hemma eller borta � du trivs över allt. Livet leker.



SÅ JÄVLA SANT!!! 
Livet leker som bara den just nu! :D / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0