Sjuk & åter sjuk!

Kul, jätte roligt, känner verkligen hur jag skrattar 24-7.
Nej inte ett dugg, åker till barcelona imorgon natt och mår så jävla kefft, kan ju inte ens stå, äta, allt jag kan är att sova! Jag skrattade inte ens åt "lillsnorre" som Emma fattar, det är fan inte okej då, då måste man vara sjuk 
:(. Tränade inte i måndags, inte i dag, inte imorgon, inte på torsdag, missar matchen på fredag, missar matchen på lördag & matchen på söndagen! Känns som en lyckad vecka!

Känns som om jag bara kan klaga just nu, men de får man faktiskt göra ibland. Jag har i allafall världens finaste vänner som bryr sig om allt, Tack för att ni finns, och tack för att ni betyder så fruktansvärt mycket för mig! ♥
Nu måste jag försöka äta och sen sova om jag ska orka packa allt tills imorgon natt, sen ses vi på BJ imorgon kväll innan vi far iväg till flyget! (:



Vill vara liten igen, så allt kan rulla på ordentligt, må bra, leka och ångra en del innan man ändå är vuxen som jag nu är! men jag är ju trots allt bara 18år, snart får jag ju till och med göra en sak som jag lovat mig själv att inte göra först jag blir 18år, 6 månader 4 timmar och 2 sekunder! fråga inte varför! :P

Seeeyah! / Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0