SKOLAN IGEN DA!!!! ;)

Yes, då har skolan börjat igen! Känner mig galet taggad faktiskt, Känns DUNDER!!
Har vart i skolan hela dagen med Ettorna och Emma.. Har lallat omkring och hjälpt ettorna, Har vart den roligaste dagen i skolan på länge faktiskt (:
Känner att jag är galet taggad tills imorgon också, då de är skola igen, två prov och sen vidare till huvudstaden STOCKHOLM, Så får jag äntligen träffa min underbara vän Angelica och sen drar vi vidare på middag med jobbet, skulle vilja träffa min sötnos också, saknar dig. Men vet inte om jag kommer hinna! :(

Annars tar vi de bara om två veckor, en helg bara du och jag, längtar så sjukt mycket Vännen!
Men nej, nu lär man plugga lite till så de blir att plugga Medicinskgrundkurs och Matte! Låter toppen! (Y)
Gjorde ett prov idag och fick VG+ Så det blir väl MVG i de ämnet, fett KUNG!!! :D


VAD GÖR VI???
JO NU KÖR VI!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0