Torsdag

torsdag idag da, och då ska vi spela internmatch mellan laget. Ska bli skoj.
Frågan är bara ifall jag kommer palla spela med min feta träningsvärk, min kropp som inte orkar eller vad som nu händer. låter som om jag borde vila, men de kan jag ju inte göra ifall jag inte vill ha en bänkplats..
Tung träning kan jag lova att de är, och jag vet inte hur jag ska orka med att fortsätta med de här nu när skolan och allt börjar, jag mår typ dåligt av att inte träna, men just nu mår jag typ inte bra i kroppen för att jag tränat så mycket!
Hur gör man då?
Jag vet att jag pratar väldigt mycket om träning, men de kan bero på att det är typ de jag hinner göra på kvällarna,
Vill ni att jag pratar om annat får man kommentera de så jag vet på ett ungefär.
kan skriva om allt, verkligen allt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0