Träningsvärk mannen!

Träääningsvärk är grymt skönt men det är inte någonting man inte vill ha ifall man inte får massage!
Nu sitter man bara och chillar här hemma i örbyhus, ska kirra lite, packa lite och sen röra mig mot Uppsala för att ta reda på lite saker, kan bli grymt!

Har som sagt en grym träningsvärk , ska se hur min träning kommer se ut ikväll (andra med stenhagen)
sen blir det väl att skriva på övergångspapperna och sånt där, om jag känner mig redo till att börja spela där..
Ska i allafall blir kul att träna, igår tränade jag fotboll och sprang ca 7 km, körde en och en halv timmas fotbolls träning med massor av olika övningar, sen hem städa och sen en halvtimme stryka, de var riktigt skönt så jag förtjänar träningsvärken! ;)

Imorgon blir det Stockholm och träffa lite människor, chilla och bara se livet leka.. känner mig taggad på en AIK match också, känns typ som om det var år sen men egentligen var de bara en vecka sedan. KNAS mannen KNAS! :S 

Nu är det inte långt kvar till mycket alltså! :D

lönedag, 18, Barcelona, Emma & hotell i stockholm, Tyskland!  jag känner mig taggad på de mesta just nu

Men nu vidare till Stan med familjen! =)  /
Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0