Rubrik saknas

Tjääjnis pääjnis!


Sitter här hemma och gör ingenting, sitter med brorsonen bara men inte mycket mer än så..
känner mig grymt seg och allmänt less på de mesta, men de är väl bara för att de är en seg dag och att jag har ont.
men nu har jag faktiskt börjat kolla Skolar i Stockholm och kollat lite boende, (om jag inte bor hos mamma)
men vi får se hur jag gör, beror på hur de blir med samtalen och allt!
Som sagt känner jag verkligen inte för att bo kvar här uppe, känner mig bara negativ och så här uppe tyvärr.
Önska jag kunde se någonting bra i de här men jag gör de faktiskt inte,
vill bara ner till Stockholm, känna hur livet rullar på bra på alla sätt. inte bara som nu med idrotten och skolan..
har ju jobb, vänner, idrott, en familj och allt möjligt att tänka på men ja, vi får se...
Imorgon är de Onsdag och då ska jag troligtvis tatuera mig på två olika ställen och sen fylla i min gamla, känner att jag är taggad på de nu och verkligen har bestämt mig om vad jag ska göra! ;)
Nu är de väl bara röra sig ner och börja packa så man kan röra sig mot Uppsala vidare mot Stenhagen och kör lite FYS och sen Innebandy, Har galet ont i höften sen jag hoppa in i stolpen på målet igår, helt blå är vad den är och nu blir de fan tagga till och hoppas att den tillåter hela träningen, känner inte att jag bara vill sitta hemma, men fan!
Blir till att slagga hos Daniel och Sofia i natt för att dra sig mot skolan imorgon och sedan hem igen när man hämtat sin dator för att man ska kunna plugga galet sista veckan!
SAKER SOM FINNS ATT SE FRAM EMOT!!

5 dagar kvar till lönedag, 9 dagar kvar till avslutnings middagen med jobbet/ Utgång.
10 dagar kvar till min dag, 16dagar kvar till Barcelona, 17 dagar kvar till Anna och Lina blir 18 år, 30 dagar kvar tills Jag och min pulla rör oss till huvudstaden och krökar galen en helg och lever på hotell!  nej nu blir de packa och tagga till!
/ Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0