Tråååkigt!

Ja då var de Onsdag igen då, de innebär fotbolls träning på schemat, och de suger ju just idag ganska hårt faktiskt.
Jag har så ont i min kropp, är trött och vill bara ligga i soffan, umgås med vänner och leva livet.
Men sen när jag tänkte efter så lever man väl livet om man gör någonting man älskar?
Ja precis, jag älskar att träna och just därför måste jag ju leva livet, så jadu, nu kör vi på ba!
Igår var de tisdag och vi hade Innebandy träning, det var roligt men galet jobbigt.
Fys en timma först och sen körde vi Ib i 1.15 min. Det var galet, man kände sig så grymt bra efter åt, efter att man verkligen orkade, men det är på träningen man har tid att bli trött för sen när man kommer in i match säsongen så hinner vi inte bli trötta när vi ska tagga till som fan och vinna matchen! :D
nej nu blir de hämta Emma vid tåget och sen få med henne att träna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0