Livet har sin egna gång i vissa lägen!


Kaos, lack, sne, sur, arg vet inte vad jag är just nu men kanske är besviken rätt ord?


Vet inte vart jag ska börja, eller vart jag ska sluta.. börjar jag mitt i en sak kommer jag bara vilja skriva om massa annat, känns fan inte värt de alltså..! kan ju börja med att säga att kvällen blev till en massa problem och kaos, men sen löste de sig! Är så stolt över min finaste Lina Lundberg!
får taxin betald och allting så jag vet inte vad som gick snett på vägen men någonting var de.. Kommer till fiskis, och blir på fett dåligt humör.. går och hämtar mitt paraflax och blir på ännu sämre humör, vet inte ens vad problemet var men någonting var de tydligen... börjar bli ganska trött och riktigt less på speciellt dig, har känt dig knappt 2 månader sen vi tog upp konatken igen och ändå gör du som  du gör? vad var grjen med de? 
GAaaaaaaaah skulle kunna fråga 1000 frågor men inte få ett enda jävla svar!!!
Man kan lika bra ge upp skiten innan de blir någonting som detta, tack och hej eller vad vill du höra?
Fucking banan, vad less jag är!

folk brukar säga att man ska ta den med en nypa salt och rulla bollen vidare, men är de så jävla lätt när folk är så "positiva"? Det är för fan bara patetiskt.. Säg vad fan som är problemet istället så kan man möjligtvis fixa det direkt istället för att de ska bli massa jävla missförstånd och fucka upp varandras kvällar! :S
Fattar inte varför man inte bara kan säga dirket hur man tycker och tänker till människan man pratar med.. Är man för feg, rädd för att såra, rädd för att göra fel? VAD FAN ÄR PROBLEMET?

A som sagt vart vaken sen sju och det kanske märks på mitt humör, men de skiter jag i för nu säger jag var som kommer från hjärtat känns de som! men jaa, som folket brukar säga eller i allafall min älskade vän Filip,
Fast han snackar om tjejer och Djurgården, de gör jag DOCK INTE! Jag pratar om killar och GNAGET!

KILLAR KOMMER, KILLAR GÅR... MEN KÄRLEKEN TILL GNAGET KOMMER ALLTID ATT BESTÅ! THAT´S IT!

Jag saknar min fina vän Angelica! Underbara vän du är så underbart bra! <3
Kolla in hennes blogg vettja!

www.carrie.blogg.se ruskit fin blogg och riktigt fin människa! (: <3





ÖNSKA DENNA DAG VAR IDAG!

/ M



Kommentarer
Postat av: Angelica

<3<3<3

2010-08-15 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0