Älskade saknade vän! <3




Simon min älskade vän, det finns bara en som man tänker på dag som natt!
Det finns bara en som du, din humor och våra dagar tillsammans är minnes värda..
Jag vill verkligen att du kommer tillbaka, jag vet att det inte går men önska i allafall att de gick!
Önska jag kunde känna din närhet, få vara i din famn när de är som mest jobbigt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min kärlek till dig! Du är min absolut närmaste och bästa Pk, de var i allafall så du och jag sa de!
du har och kommer alltid finnas i mitt hjärta, du har och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Rent ut sagt, Jag älskar dig!♥ 



















Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2010-08-25 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0