Hate or love? Love ihope!

HAHhahaha
asså jag dör, idag är en sån här dag jag älskar, jag Emma och Sandra snackar på skype,  är fett nice men vårat ämne flippar ut över allt hahha totalt galet mannen!
Just nu sitter jag ock chillar stumt med min sköna bror och chillar med musiken
jag har vart i sthlm som ni kanske vet och jag älskar att träffa de folk som bor där, riktigt tunga!
Var en del med Benjamin, Million, Anna, Lina, Igge & Zace, sköna typer asso
Benjamin är riksknas, tung, gangster och allmänt bra!
Million, Är en tung snubbe med en ursöt dotter och snackar öppet om allt, skön kille!
Anna, en underbar människa, lite bättre än andra. Älskar Bruden! <3
Lina, En grymt skön b-rud, en tjej som inte är som någon annan, som får en på topp humör och skrattar åt allt, tunga hemlisar! ;)
Igge, hehe skön grabb som gillar att spela tv-spel, en grym kille och en riktigt skön snubbe att snacka med..
Zacke, För gay för att funka, hehe nej men han är skön, gillar att retas med. Jag blir glad med allihopa! :D
Benjamin, känt han sen vi gick hos Sonja, (vårdagmamma)
han är skön, är glad att jag tog kontakten med dig igen..
tackar både dig och din mor för att vi lärde känna varandra! (:
Zacke är så min vän som älskar att retas.
Går en på nerverna, men kan vara dunder bra också! (:
Anna, min fina. En seg liten filur som är grymt bra! <3
Lina min äskade, du får mig verklige alltid på topp humör, spelar ingen roll ifall du bara sitter, skrattar eller är arg.
du är toppen precis som din syster! Nitvåärunderbaraälskarer!<3
Har ingen bild på de andra två typerna! Stockholm i helgen kom jag på och bestämde nyss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0