Historian om barcelona!

Dåsa, nu ska jag börja med att återbetätta min resa i Barcelona med underbara människor, Som Mickis, Linnéa, kotten och KB.. Jag fick som sagt min resa av mickis i 18 års present och vill verkligen tacka dig för de! Nu väntar bara nästa resa (: Jag har nog världens bästa syster skulle jag tro och dra mig baklängest hur kul vi har det tillsammans, det är sjukt! sen vill jag verkligen tacka er andra som stod ut, hehe!

Men ja, vi åkte i onsdags natt och var framme i barcelona ganska lagom till 1 så vi checkat in på hostelet, as bra hostel, och galet mycket folk! Helt dunder alltså! sen åker vi ner till stranden, tar en titt, käkar lite, glassar lite och mår finfint, sen  när vi kommer tillbaka till hostelet tar vi en powernap och sover lite, underbart skönt! Men sen jävlar drar allt igång, vi böjar fixa oss och har as kul på den så kallade "förfesten" som var inte ens en timme heh, sen var de vidare ner mot "stranden" om man får kalla de så, var på två jätte kända krogar där, ena hette Catwalk och den andra hette SHOKO? Eller har jag fel? var dock galet kul och jävligt smet var vi nog alla. Skönaste kommentaren var ändå..
Mickis & KB, varför kommer alla till dig Mimmi?
Jag, men tjejer ni måste ju vika på höfterna, inte panssionär ställning!
Mickis & Kb, hahahahahha, men nu har du för mycket luft!
Jag. lär mig av er, ÄGDA!!! :D
Sen var de i allafall så att vi kom hem till hostelet men ingen minns hur, kan vara tungt då, hehe!
Vet att vi åkte hissen längst upp och att mickis slockna u mitt rum istället för hennes så vi hade lite mys med chips och nötter tydligen, haha min hals var dock inte rolig alltså. haha!

Fredagen: Vaknar upp av att Mickis har tagit mitt täcke så väcker henne när vi sovit två timmar, allt finte!
Går ner och käkar skabbfrulle och drar sen och byter om till badkläder och åker ner på stan, åker turistbuss och hade finfint, Somna dock på bussen av all bakfylla och allr var de nu var, galet fint var de i allafall i barcelona, jag och Linnea somnar överallt haha! Bruuuumm! sen när vi var klara med de, var vi på stranden och bara tog de lugnt, alla somnade så hårt. men det var nice! sen vidare hem för att ta en powernap och då somar Kotten och Lily så de sover tills på lördagen medans vi alla andra går ut och röjer på någon klubb i ett kvarter där de inte får låta och mickis hitta sig en bög kompis! haha, SCHYYY MANNEN! haha, klockren! Men ja, sen var de inte mycker mer på den dagen!

Lördagen då allt händer, haha, sköaste killarna dyker upp från ingenstans och festar galet.. Men på dagen åkte vi linbana och såg ut över barcelona, hade de dunder och gick av vid stranden, dagen vi sov som längst! så jävla nice! fick dock inte så mycket sömna alls eftersom att jag sov själv med massa random från ingenstans haha, sköna var de i allafall. men ja, åter till kvällen är de för fest i mitt rum där den kommit nya killar, så vart ensam med 4 killar, helt sjukt men för ferren var nice, de var en massa folk, vi var 12 stycken som gick ut efter de, då vi åker till en Strandbar som de är teckno på och de var bra musik men ja, skumt folk.. haha,
Sen åkte jag, kotten och Lily hem tidigare och sov.. Mer om den kvällen behövs inte avslöjas! (:

Söndagen, då vi bara sov och chillade, packade och stöttade Rachel, skönaste och sötaste tjejen på hostelet, sjukt underbar tjej, hoppas du fick tillbaka allting som vart tagen och att du kommer hem igen! Massa Pussar till dig!
Gjorde inte så mycket så ja, vi gick och lade oss grymt tidigt vid 2 kanske, så var de upp vid 6 igen då vi far till flyget och tog de hem,

Måndagen: kom hem vid 6 och vill jätte gärna tack Rebecca som ställde upp och hämtade oss och lämnade oss, du är guld värd!!

Så nu kommer de lite bilder här också, sen finns de fler på FB! :D



Jag älskar dig Michaela Gustafsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0