17/2-10

Ja vart ska amn börja?

Idag var en sån här efterlängtad dag eftersom jag skulle träna och för första gången ville jag ha matte, och det gick ovanligt bra! Tack vare Kajsa & Jocke! Johan Olsson flummar alltid till lektionerna med en massa galenheter, som idag så jobba han inte ett enda tal men istället satt han och gjorde massa små hus och förklara att han skulle bli rikaste människan! Han ska ha en byggfirma med Jesper och de ska vinna ungefär 12 miljoner och splitta det.. Skulle det vara så illa att det gick i konkurs så skulle Johans pappa hjälpa till med pengarna sa johan så jag kan inte annat än önska de lycka till =)

Sen på innebandyn är jag så hääär jätte taggad för att jag äntligen efter typ sexveckor får vara med och träna i skollaget..
Ni tror inte jag är med på alla övningar och sen när jag ska ta bollen av Alex Forslund så går det åt helvete med knät så vrider till det, men fick med mig bollen, och gick av! KUL!!! (Y)

Så det blev ingen träning för mig här hemma heller! så får se om man blir uttagen till helgen i allfall, men vore ju tråkigt om man inte blir! :/ Aja bara gilla läget, finns alltid något positivt i det negativa!

Grattis älskade STOOORE bror! Daniel Gustafsson 24 år!
Frusen tårta är fina grejer! Tack för att du finns! ni i min familj & släkt är bäst!<3





Snygg bild men han bjuder på den! =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0