Ångest!

Ångest, men vaffan du flög bort med vinden och du kommer inte få mig tillbaka dit du vill!
Jag känner att jag gjorde fel och jag känner att jag kan bättre än så.. Jag vet också att vi klara det utan varandra mycket bättre.
Du lever ditt, jag lever mitt! det riktiga slutet kom igår! tyvärr kan jag inte ha dig kvar! 
du är både barnslig och kommer nog aldrig ur de och du är bara allmänt dryg!
jag kommer så långt tillbaka i det fröflutna och det funkar inte så... Flygfulaflugaflyg och kom inte tillbaka!

Finns nog ingen som förstår vad de handlar om men huvudsaken är att jag förstår!

less!

Ångra ska man inte man ska bara lära sig av sina misstag! /
Mimmi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0