en trött jag! :D

Idag är en vanlig dag, Hoppa över skolan idag för ishockeyn i natt... Sverige vann ju såklart med 2-0 mot Tyskland och jag måste ju säga att Dam hockeyn va nästa pinsamt katastrofal! Men det va mot USA så de är ju klart bättre. Men det förlora med 1-13.. Sen vart det tre One Tree Hill avsnitt och jag älskart! Jag är kärkärkär! :D

Men sov i allafall till 13 idag underbart! Men jag gillar i allafall att göra bus och någonting som 'äär ovanligt,
Nu ska jag göra någonting konstigt men kommer säkert går bra men går väl se om jag ångrar det sen, Valet är mitt egna!

Stackars Anja Persson!

Nu blire mat! Imorgon bir dagen på Fyrishos men klassen! för vi ska ha någon Vattenfesteval och jag har ingen bikiini! :P
så blir naken bad me like Naken Janne... eller? haha

Nej men dagen kommer nog vara bra för jag ska umgår med 3 sötisar! Emma, Josefin och Margit! :)

Brist på bilder, ska lägga in nya bilder från mobiolen och kamran när jag tar mig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0