fit for fight till beach 2010 ;)

I fredags bestämde jag mig för att börja om och vara nyttig, Man måste ju vara fit for fight till beach 2010 ;)

Jag har alltå tränat varje dag sen dess, vart ute och gått/ sprungit 2-5 km varje dag, UNDERBART! äntligen tagigt mig i kragen! Igår var det också yoga ska börja köra det varannan dag och sen gymma lite då och då.. Träning måndag, onsdag = innebandy en 1 ½ h / gång
Tisdag = fotboll och kärringgympa! 2 h tror jag det brukar vara! :)
Helger= Match!
Sen ska man försöka lägga in ett bodypump pass också på något sätt!


Och nu ut och gå varje dag och yoga varannan! Fan vad stolt ja är hoppas bara jag håller det här och verkligen tänker på hur jag äter för att få i mig tillräcklig så jag kan träna, har vart en del strul förut men nu är jag taggad! Jag älskar att träna endast därför jag gör det här! Inte för att gå ner eller så..!

Nu blir vidare till stan för att möta upp Emma och shoppa lite smått!
Rosa linne, Rosa Bh! As snyggt! Sen en jätttte fin sak till bror! :D Ett par snygga skor till mig också! =)

Puss på alllt idag! GLAD idag!

Tänker på dig! <3
 Sen blire det ju också THAILAND i December! :D



Min Familj! + 2 inkomster! :D
/ Mim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0