Första tårar för min syster och hennes vänner<3

Första tårarna iår har runnit över kinden! Kommer sakna min syster Michaela, hennes vänner (SOM MINA SYSTRAR) Rebecca, Alexandra, Linnea och Sara! Vad ska jag göra utan er? Jag fick i allafall ängna min Lördag till de bästa tjejerna som har stöttat mig i vått och tort! Jag älskar er!


Michaela, Jag älskar dig, Kommer tänka på dig varje dag! Jag kommer sakna dig, Sakna oss och vårt Bevery hills. Jag kommer sakna oss när vi ligger i din säng och garvar sönder! Du gör min dag till något alldelses PERFEKT!!  Kommer sakna dig på center och får hoppas på någonting i liknande stil! Du är min ögonsten, tårarna var till dig! Jag kommer sakna dig! Jag har världensbästa syster!!!<3



Alexandra, Jag kommer sakna dig, jag älskar dig! Jag kommer sakna min back! Vad ska jag göra utan dig hjärtat? Du som stöttat mig vart som min syster! Ha det bäst och va rädda om er! <3

Rebecca, Du är min pattlisa, Kommer sakna dig, älskar dig! Vad ska jag göra nu da när jag behöver sov plats någon att prata med om du vet vem!! du är som en syster för mig! <3

Linnea, Kommer sakna dig som satan, Hade grymt kul med dig i lördags och det ska vi göra om! Det finns mycket mer än det som hände då som kan hända! Du får ha det bäst och va rädd om er alla! <3

Sara, Du är en sån sjukt skön person! Jag kommer sakna dig galet. Kommer tänka på dig varje gång jag står på Norra, Jag längtar tills du kommer tillbaka så vi kan gå på matcher! Jag Älskar dig du är en sån fin person! Va rädd om er och ha det bäst! <3

 / Eran Mimmi Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, nu börjar jag gråta igen... Jag älskar dig och kommer tänka på dig! Ses snart igen och ta hand om dig nu! Pusss hjärtat

2010-02-08 @ 23:02:10
URL: http://michaelage.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag saknar dig redan det är helt galet! Jag kunde inte gå in i ditt rum imorse utan atttänka på att du är borta nu! Jag älskar dig någotsjukt! Jag vill att ni kommer hem nu! <3

2010-02-09 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0