fredag-lördag

Kvällen igår vart lyckad för min del, Jag kan inte säga mer än tack till er som kom och hade de trevligt!
Visst ni käka upp en del men spelaroll nu vaa?
Jag lyckades få 3 stycken att inse en del i allafall och nu känns det bra igen.

Men för övrigt så hände de lite tragiska saker igår men vaffan det vart latch när alla gått och lagt sig!
Jag garva och va arg men det är sånt man får ta ibland!

Har vart med Sötis Emma idag och vi sov till 13, gick ut med Ecco, städa upp lite smått, käka lite och sen la viss och slöa i soffan med två filmer! :D Sen fixa hon sig och så gick vi till tåget! :)

Nu äre ju OS på tv och Kalla kommer in som 5-6 inte okej! :( Men men mys med familj och kanske träffa sötis snart!  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0