Glaaad!

Men tjenixen!
Idag träna jag fotboll första gången på typ ett år.. Massa kul men kondetionen är Katastrofal! Jag vill spela innebandy!
Ihelgen är jag laddad för att spela match i enköping tydligen och sen ska jag till KNIVSTA med ett par sköna brudar & massa annat folk. Tror tyvärr det kommer knasa sönder men vaffan de blir latch!

Emma & Joss, är verkligen bra på att få en att skratta när man är väldigt nere! Har vart nere en gång på hela 2 månader.
Det var gårdagen och natten och denna dag tills ja träffa Emma och Joss! Men nu är det bättre. hoppas jag slipper tänka på saker och ting igen! jag har idag efter fyra år skicka in papper till försäkringskassan på mitt lår som är helt sönder. kan inte spela fotboll för mitt knä..

Hoppas faan det blir galet! Jag vet vad jag ska göra då! :)



Nu kanske min bästaste och jag ska till Spanien med Katja, och sen kanske att hon åker med oss tjejer till THAILNAD i December.. Jag är Galet glad igen för jag pratar med bästaste och bästa Emma! :D





Faan vad jag ska DYKA HÄR IGEN!! :) <3

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0