Hatar att man måste fylla i rubrik!

Kul att man kan åka någonstnas när tågen är inställda och grejer! Tur att det finns andra lösningar! :)
Lördag- söndag har vart hur bra som helst! :)
Resten av dagarna kan man väl lägga bakom sig! Men vaffan gilla läget!

man behöver inte snacka med andra om andra, man kan ha ett privat liv, man kan ta åt sig av vad folk säger, Man kan få en bättre människa, Kretik ska man kunna ge & ta, stå för sina fel! Det kan jag nu!! Jag tycker verkligen om dig! Tack för att du fick mig att inse det! Tack för du va ärlig! det stötta verkligen=)

Ny jag, nya vänner, nytt minne! :)



Jag kan inte styra känslor tyvärr, men kan heller inte styra andra. Jag tänker vara mig själv, stå för saker och ting, annars kommer jag bara hamna i gamalt skit så nu kör vi!


Man Måste inte festa, man måste inte röra någon, man kan vara vän och prata ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0