Jag kan, jag vill, jag orkar!

Jag vill, jag kan, Jag orkar!

Det finns verkligen en speciell person för mig. Jag tycker så mycket om han!
Men nog med det! :)


Idag har jag tränat massor! Och druckit ett glas Coca-cola och de är bra för att vara jag! Jag älskar Coca-cola!
Jag har lärt mig så mycket det senaste dygnet! Jag vet verkligen vad du menar och det kommer alltid finnas i mitt minne nu! Du är för bra!



De här dagarna har det vart mycket galenskaper, finns många som vill veta vad men tyvärr folket det håller inte!
Jag har lärt mig att man kan ha sitt privatliv och man behöver faktist inte säga saker till folk..

Nu blir det ännu en galesak och sen Sleeeeep!!

 FÖRLÅT för saker och ting som hänt igår/idag!!!! Vill bara väl mellan oss och inte få allt skit!


Just nu skulle jag vilja ha Mickis här!! fan vad jag tänker på dig kvinna! Hoppas allt är bra med dig! och ditt rum är hemskt "Städat" hehe Jag saknar och älskar dig syster! <3



Du kan få mig att le på riktigt utan att jag behöver gömma mig bakom allt! Känner att jag verkligen behöver dig just nu! Hoppas du läser det här! om du gör det skriv en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0