Latch heelg! =)

Jag har tyvärr inte alltid tid till att skriva här så skriver nog mest nu mera när det händer latchiga saker! :)


Fredagen va kanon bra med söta människor som: Maggda, Ewe,Tobbe,Markus,Jocke,Robba och några till men de va de här folken jag hade roligast med! Dagen börja med skola och sen gick jag på stan med Jos och Sophia! Riktiga söta tjejer där!
Sen åkte jag hem till Reb för att jag skulle sitta och vänta med henne och kolla lite in för lördagen! :)
vi kom fram till att det skulle komma 57 + vänner till en kompis!! Sen va det bara att dra sig på fest så man drog dit men först hämta man upp Margit och Ewe som satt hos mig! sen dorg vi och va där till halv 3, mysiga stunder, galna stunder och kaxiga stunder, Jag tror jag aldrig mer åker till dig tobbe! Vill inte bli sönder mulad och köra en face plant i snön :P hahah Latch kväll! :) Tack mina söta vänner!

Lördag: Vakna åkte och kolla på melinscupen och Tierp vann som valigt, Men laych vad gör de? Alla jag kände va jätte duktiga! Sen va det att åka hem med Frida,Potus och Maggda! Jag har verkligen bra vänner som jag älskar! men vilket som så gick jag och Maggda hem till mig packa mina innebandy grejer, ner till hallen, spela match gick bra och va Latch! :)
Även om vi förlorar så älskar jag att spela innebandy! Jag skulle nog inte kunna sluta med den, ska som sagt börja lira fotboll igen! Ska bli kul hoppas jag!

efter matchen åkte Jag, Alle, Mikii och Kb mot stan, Kb åkte till Linnea och vi andra åkte till Salongen! Vi fixa oss och gjorde oss fina! Jag och Alle blev en del fulla innen maten som vi sen åkte till boländerna och käka och festa galet! kom hur trevligt folk som helst och jag bara älskar att vara med er tjejer! :) Asss god mat oh dricka! sen vid halv ett åkte vi till stan med lasspalmas och alla de andra so vi träffa för att sen ge oss av på krog runda! (Y)

Min helg och lördagen är en dag jag kommer minnas tills döden!

Salim en skön kompis till Mix, Reb och sara Asså han är grym. Ska någon prata med mig ska ni först gå igenom han och sen Mix!!
Bilder från kvällen kommer senare!



Kommer sakna er feem nu! Älskar er!<3




Kommentarer
Postat av: Margit

Galet kul, jag älskar dig! <3

2010-02-08 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0